груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧигір, Г. С.-
dc.date.accessioned2019-07-08T06:50:44Z-
dc.date.available2019-07-08T06:50:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/641-
dc.descriptionЧигір Г. С. Розробка кроссплатформного ігрового сервісу на основі Unity3D. Розробка та реалізація front-end гри : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» / Г. С. Чигір , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 15 с.en_US
dc.description.abstractДипломна робота на здобуття освітньої кваліфікації «Бакалавр комп’ютерних наук». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2019. Дипломна робота присвячена front-end розробці ігрового застосунку на основі Unity3D. Об'єкт дослідження – специфіка розробки кроссплатформного ігрового сервісу на основі Unity3D. Предмет дослідження – адаптивний користувацький інтерфейс ігрового сервісу, засоби і технології його розробки. Мета роботи – покращення ефективності взаємодії користувача з застосунком шляхом проектування і реалізації інтуїтивно-зрозумілого користувацького інтерфейсу та підвищення його адаптивності на різних платформах. Дипломна робота містить наступні розділи: - аналіз предметної області; - огляд технологій front-end розробки гри; - створення моделей і макетів проекту; - програмна реалізація ігрового сервісу. У першому розділі проведений детальний аналіз предметної області, а саме аналіз існуючих ігрових сервісів та основні принципи побудови користувацького інтерфейсу. Також сформульовані завдання проектування ігрового інтерфейсу кроссплатформного застосунку, наведено стислий опис вимог, що повинні бути представлені в інтерфейсі. У другому розділі дипломної роботи розглянуті головні етапи front-end розробки ігрового сервісу та наведено короткий опис програм, які будуть використовуватися для реалізації поставлених в проекті задач. У третьому розділі дипломної роботи представлені макети і моделі проекту, які були створені впродовж дипломної роботи. Дані, отримані під час розробки макетів і моделей, в повній мірі описують структуру та основний функціонал застосунку, і в тому числі ігрового інтерфейсу. У четвертому розділі наведено послідовність проектування та реалізації ігрового інтерфейсу кроссплатформного застосунку та результати самої розробки і програмної реалізації ігрового сервісу. В результаті виконання дипломної роботи задля покращення ефективності взаємодії користувача з застосунком було реалізовано інтерфейси для ПК, смартфону і консолі, що значно підвищує адаптивність застосунку на різних платформах. Також представлено декілька варіантів графічного інтерфейсу в різних кольорових палітрах. Робота містить 1 таблицю, 30 рисунків, 30 літературних джерела та 1 додаток. Загальний обсяг дипломної роботи складає 80 сторінок.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectбакалаврська роботаen_US
dc.subjectкомп'ютерні наукиen_US
dc.subjectКірей Катерина Олександрівнаen_US
dc.subjectігровий сервісen_US
dc.subjectfront-enden_US
dc.subjectінтерфейс гриen_US
dc.subjectігровий двигунen_US
dc.subjectзастосунокen_US
dc.titleРозробка кроссплатформного ігрового сервісу на основі Unity3D. Розробка та реалізація front-end гриen_US
dc.title.alternativeавтореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки»en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук (ба)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат Чигір.pdf488 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.