груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/647
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОдиниця, О. О.-
dc.date.accessioned2019-07-08T07:50:55Z-
dc.date.available2019-07-08T07:50:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/647-
dc.descriptionОдиниця О. О. Розробка бази знань маркетологів з використанням асоціативних правил : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» /О. О. Одиниця , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 14 с.en_US
dc.description.abstractДипломна робота на здобуття освітньої кваліфікації «Бакалавр комп’ютерних наук». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2019. Дипломна робота присвячена підвищенню ефективності роботи в сфері маркетології за рахунок розробленого додатку з використанням асоціативних правил. Практичне значення системи полягає у використанні її для врахування усіх факторів та оцінки великої кількості значень для раціонального аналізу маркетологами. Перша частина дипломної роботи присвячена аналізу маркетології як сфери діяльності, підібранню рішення для вдосконалення і досягнення ефективності роботи маркетологів. Задача другого розділу полягала в описанні проектування інформаційної системи з визначенням об’єктів предметної області та струкутри системи, проектуванні бази даних з описом структури та призначення таблиць, виконано розробку алгоритму роботи системи. В третьому розділі основною задачею було описаня розробленого програмнного забезпечення, що реалізує накопичення інформацій про транзакції та дає можливість її перегляду, а потім описано і створену систему. Результатом виконання даної дипломної роботи є створений програмний додаток для маркетологів з використанням асоціативних правил, написане мовою PHP+MySQL. Результати роботи системи можуть застосовуватись маркетологами для дослідження попиту на різні товари, сезонності цього попиту, та інших параметрів з метою максимізації прибутків торгівельних закладів та задоволення потреб споживачів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectбакалаврська роботаen_US
dc.subjectкомп'ютерні наукиen_US
dc.subjectКоваленко Ігор Івановичen_US
dc.subjectмаркетологen_US
dc.subjectбаза знаньen_US
dc.subjectкошик покупокen_US
dc.subjectпоширені покупкиen_US
dc.subjectасоціативні правилаen_US
dc.subjectобробка данихen_US
dc.subjectалгоритм апріоріen_US
dc.titleРозробка бази знань маркетологів з використанням асоціативних правилen_US
dc.title.alternativeавтореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки»en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук (ба)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат. Одиниця_403.pdf500.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.