груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/773
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКадацька В. О., К. О.-
dc.date.accessioned2020-01-14T09:59:20Z-
dc.date.available2020-01-14T09:59:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/773-
dc.descriptionКадацька В. О. Організаційно-правові засади реалізації механізму прогнозування в органах державної влади : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / В. О. Кадацька , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 12 с.en_US
dc.description.abstractМагістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2019. В магістерській роботі узагальнено теоретичні підходи до прогнозування в системі державного управління систематизовано функції (виявлення альтернатив розвитку; формування прогнозів перспектив тощо), види (економічне, соціальне, юридичне та ін.), методи (інтуїтивні, формалізовані, тощо), принципи (цілеспрямованості, системності, верифікації та ін.) прогнозування та типи прогнозів (пошуковий, нормативний, вірогіднісний та ін.); Охарактеризовано особливості організації державного прогнозування в Україні. З’ясовано, що не всі органи державної влади мають у своїй структурі підрозділи з інформаційно-аналітичної та експертно-прогнозної діяльності. Недостатній рівень підтверджуваності оприлюднених прогнозів вказує на нагальну потребу у формуванні кола висококваліфікованих експертів. Визначено, що рівень експертної діяльності українських аналітичних установ, центрів та фондів є неналежним. Виявлено особливості механізмів організації державного прогнозування, які полягають у тому, що: – правовий механізм не відображає засади здійснення прогнозування в органах державної влади; – організаційному механізму властива відсутність ієрархічних зв’язків здійснення державного, регіонального та галузевого прогнозування; – ресурсний механізм характеризується недостатністю інвестицій у розвиток сфери державного прогнозування; дефіцитом висококваліфікованих спеціалістів з інформаційно-аналітичної та експертно-прогнозної діяльності та необхідністю модернізації інформаційного забезпечення; – мотиваційний механізм відзначається відсутністю системи безперервного стимулювання фахівців до зростання професійного потенціалу; – механізму управління ризиками притаманна відсутність наукових підходів до його організації, використання його потенціалу в процесах функціонування правового, організаційного та ресурсного механізмів сприятиме передбаченню загроз і нейтралізації негативних наслідків інформаційно-аналітичної та експертно- прогнозної діяльності при формуванні прогнозів. Розроблено моделі циклічного процесу моніторингу, та модель комплексного механізму ефективності прогнозування які сприятимуть забезпеченню ефективності прогнозування суспільного розвитку в Україні.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectпублічне управління та адмініструванняen_US
dc.subjectпрогнозуванняen_US
dc.subjectорганізаційно-правові засадиen_US
dc.subjectдержавний контрольen_US
dc.titleОрганізаційно-правові засади реалізації механізму прогнозування в органах державної владиen_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Інститут державного управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат_Кадацька.pdf361.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.