Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/846
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нікуліна, Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-21T10:14:12Z | - |
dc.date.available | 2020-01-21T10:14:12Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/846 | - |
dc.description | Нікуліна Т. В. Ґендерно-орієнтоване бюджетування (на прикладі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти) : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / Т. В. Нікуліна , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 11 с. | en_US |
dc.description.abstract | Магістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2019. Магістерську роботу присвячено ґендерно-орієнтовному бюджетуванню. У вступі обґрунтовано актуальність та рівень дослідженості теми; окреслено мету та основні завдання, об’єкт, предмет та методи дослідження; описано наукову новизну; встановлено практичне значення отриманих результатів магістерської роботи; зазначено структуру та обсяг роботи. Робота розпочинається із ґендерно-орієнтоване бюджетування як актуальний напрям державної політики; історії розвитку ґендерного бюджетування; поняття та принципів ґендерно-орієнтовного бюджетування. Основна частина дослідження присвячена особливостям впровадження ґендерного бюджетування. Охарактеризовано нормативно-правову базу ґендерно-орієнтованого бюджетування. Окреслено можливості та перспективи ґендерного бюджетування на місцевому рівні в Україні. Наприкінці роботи проаналізовано перспективи запровадження ґендерно-орієнтованого бюджетування в практичну діяльність органів публічного управління. Зроблено висновок, що Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти не орієнтований на вирішення проблем забезпечення рівних прав та можливостей різних груп жінок та чоловіків. Як і загалом, вся галузь освіти, МОІППО відчуває на собі нестачу у фінансуванні, тому, праця тут стала менш престижною і менш оплачуваною. До невисокої заробітної плати, тут додалися велике навчальне навантаження, складання і написання різноманітних програм, планів та звітів. Дані обставини не лише «відлякують» чоловіків від викладацької професії, а й ведуть до дискваліфікації тих, хто працює викладачем. Тобто, представництво чоловіків-педагогів та жінок-педагогів за фаховими напрямами не є збалансованими. Разом з тим, у сфері освіти відбувається формування і всебічний розвиток особистості – вчителя, викладача, чи то чоловіка, чи то жінки. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | en_US |
dc.subject | автореферат | en_US |
dc.subject | магістерська робота | en_US |
dc.subject | публічне управління та адміністрування | en_US |
dc.subject | ґендерно-орієнтоване бюджетування | en_US |
dc.subject | чоловіків і жінок | en_US |
dc.subject | ґендерна рівність | en_US |
dc.subject | рівних прав і можливостей | en_US |
dc.subject | формування державного й місцевих бюджетів | en_US |
dc.title | Ґендерно-орієнтоване бюджетування (на прикладі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти) | en_US |
dc.title.alternative | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування" | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Appears in Collections: | Інститут державного управління |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Нікуліна - АВТОРЕФЕРАТ.pdf | 364.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.