груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/846
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНікуліна, Т. В.-
dc.date.accessioned2020-01-21T10:14:12Z-
dc.date.available2020-01-21T10:14:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/846-
dc.descriptionНікуліна Т. В. Ґендерно-орієнтоване бюджетування (на прикладі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти) : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / Т. В. Нікуліна , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 11 с.en_US
dc.description.abstractМагістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2019. Магістерську роботу присвячено ґендерно-орієнтовному бюджетуванню. У вступі обґрунтовано актуальність та рівень дослідженості теми; окреслено мету та основні завдання, об’єкт, предмет та методи дослідження; описано наукову новизну; встановлено практичне значення отриманих результатів магістерської роботи; зазначено структуру та обсяг роботи. Робота розпочинається із ґендерно-орієнтоване бюджетування як актуальний напрям державної політики; історії розвитку ґендерного бюджетування; поняття та принципів ґендерно-орієнтовного бюджетування. Основна частина дослідження присвячена особливостям впровадження ґендерного бюджетування. Охарактеризовано нормативно-правову базу ґендерно-орієнтованого бюджетування. Окреслено можливості та перспективи ґендерного бюджетування на місцевому рівні в Україні. Наприкінці роботи проаналізовано перспективи запровадження ґендерно-орієнтованого бюджетування в практичну діяльність органів публічного управління. Зроблено висновок, що Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти не орієнтований на вирішення проблем забезпечення рівних прав та можливостей різних груп жінок та чоловіків. Як і загалом, вся галузь освіти, МОІППО відчуває на собі нестачу у фінансуванні, тому, праця тут стала менш престижною і менш оплачуваною. До невисокої заробітної плати, тут додалися велике навчальне навантаження, складання і написання різноманітних програм, планів та звітів. Дані обставини не лише «відлякують» чоловіків від викладацької професії, а й ведуть до дискваліфікації тих, хто працює викладачем. Тобто, представництво чоловіків-педагогів та жінок-педагогів за фаховими напрямами не є збалансованими. Разом з тим, у сфері освіти відбувається формування і всебічний розвиток особистості – вчителя, викладача, чи то чоловіка, чи то жінки.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectпублічне управління та адмініструванняen_US
dc.subjectґендерно-орієнтоване бюджетуванняen_US
dc.subjectчоловіків і жінокen_US
dc.subjectґендерна рівністьen_US
dc.subjectрівних прав і можливостейen_US
dc.subjectформування державного й місцевих бюджетівen_US
dc.titleҐендерно-орієнтоване бюджетування (на прикладі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти)en_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Інститут державного управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нікуліна - АВТОРЕФЕРАТ.pdf364.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.