груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/920
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрєєва, Д. Л.-
dc.date.accessioned2020-02-19T12:31:15Z-
dc.date.available2020-02-19T12:31:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/920-
dc.descriptionАндрєєва Д. Л. Соціальна реклама в соціальних мережах (на прикладі «Facebook») : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 054 «Соціологія» / Д. Л. Андрєєва , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 17 с.en_US
dc.description.abstractДипломна робота на здобуття освітнього ступіню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2020. У дипломній роботі досліджується соціальна реклама в соціальних мережах(на прикладі Facebook). Основну увагу зосереджено на розвитку соціальної реклами в Інтернет-просторі та онлайн соціальних мережах. Детально проаналізовано сутність, призначення та інформаційні можливості соціальної реклами, досліджено специфіку розвитку соціальної реклами у медійному та не медійному просторах. Розглянуто особливості Інтернету та онлайн соціальних мереж як комунікативного простору для сучасної соціальної реклами. Було досліджено розвиток соціальної реклами в найбільших соціальних мереж у світі на основі аналізу статистичних даних та практичного досвіду. Детально проаналізовано соціальну мережу «Facebook» та її український сегмент як платформу поширення соціальної реклами. Представлено результати двоетапного емпіричного дослідження соціальної реклами в соціальних мережах (на прикладі мережі «Facebook»): анкетного онлайн-опитування та контент-аналізу, охарактеризовані типові реакції користувачів вітчизняного сегменту Facebook на соціальну рекламу, проаналізовані головні особливості, методи та форми поширення соціальної реклами у вітчизняному сегменті мережі «Facebook», отримані висновки, щодо подальшої перспективи розвитку соціальної реклами в соціальних мережах.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectкафедра соціологіїen_US
dc.subjectФесенко Артур Михайловичen_US
dc.subjectсоціологіяen_US
dc.subjectреклама в Інтернетіen_US
dc.subjectсоціальна рекламаen_US
dc.subjectсоціальний маркетингen_US
dc.subjectІнтернет-простірen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.titleСоціальна реклама в соціальних мережах (на прикладі «Facebook»)en_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 054 «Соціологія»en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Факультет політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1. Андрєєва Даря Леонідівна Автореферат.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.