Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/981
Title: | Британські та американські медіа тексти про мистецтво: комунікативно-лінгвістичний аспект |
Other Titles: | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 035 «Філологія» |
Authors: | Мороз, В. С. |
Keywords: | автореферат магістерська робота кафедра англійської філології Стодолінська Ю. В. англійська мова вербальні маркери комунікативні тактики лінгвокультурна стратегія медіа дискурс медіа текст мистецтво, невербальні маркери |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра філології за спеціальністю 035-Філологія 035.04 Германські мови та літератури (переклад включно) - англійська. – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2020. Останнім часом спостерігається зростання інтересу до медіа. Такі відомі медіаресурси, як інтернет-газети завойовують довіру і прихильність все більшого кола читачів по всьому світу. Робота присвячена дослідженню комунікативних тактик лінгвокультурної стратегії медіа текстів з мистецтва. Досліджено вербальні та невербальні маркери лінгвокультурної стратегії. До вербальних маркерів входять слова і фрази про культуру, які наявні в різних розділах. До невербальних маркерів тактик входять фотографії та відео, типи кольорів, шрифт та графічний дизайн. |
Description: | Мороз В. С. Британські та американські медіа тексти про мистецтво: комунікативно-лінгвістичний аспект : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 035 «Філологія» / В. С. Мороз , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 12 с. |
URI: | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/981 |
Appears in Collections: | Інститут філології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Мороз автореферат.pdf | 315.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.