Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1134
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чернозуб, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-15T11:07:28Z | - |
dc.date.available | 2020-05-15T11:07:28Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/1134 | - |
dc.description | Чернозуб Н. В. Структура фізкультурно-рекреаційних напрямків позаурочної діяльності школярів, які мають легку форму відставання в психічному розвитку : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 227 «Фізична терапія, ерготерапія» / Н. В. Чернозуб , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 13 с. | en_US |
dc.description.abstract | Дипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2020. Магістерська робота присвячена питанню удосконаленню структури фізкультурно-рекреаційних напрямків позаурочної діяльності школярів, які мають легку форму відставання в психічному розвитку. В процесі досліджень виявлена динаміка розвитку фізичних здібностей дітей і підлітків з легкою розумовою відсталістю на підставі результатів лонгитюдних досліджень (що охоплюють період в 11 років). Розроблено та експериментально обґрунтована організація позаурочної діяльності з фізичної культури для учнів з легкої розумовою відсталістю, яка враховує особливості структури їх соматичних захворювань і розвиток фізичних здібностей. Науково обґрунтовано зміст фізкультурно-оздоровчого спрямування позаурочної діяльності, засноване на комплексному підході до підбору навчального матеріалу і узгоджене з освітньою програмою по фізичній культурі. Розроблена організація фізкультурно-оздоровчого спрямування позаурочної діяльності в спеціальному (корекційному) закладі (визначені етапи, завдання та діяльність в рамках кожного з цих етапів; запропоновано найбільш раціональний розподіл навчального часу на освоєння всіх видів програмного матеріалу в залежності від періоду (підготовчий: вересень грудень, основний: січень-травень); розроблені документи перспективного, поточного та оперативного планування для фізкультурно-оздоровчого спрямування позаурочної діяльності з фізичної культури (план-графік навчального процесу, поурочно-тематичний план, конспекти уроків, комплекси фізичних вправ для конкретного виду наявної в учнів соматичної патології). | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | en_US |
dc.subject | автореферат | en_US |
dc.subject | магістерська робота | en_US |
dc.subject | Кафедра медико-біологічних основ спорту та фізичної реабілітації | en_US |
dc.subject | Данильченко Світлана Іванівна | en_US |
dc.subject | система фізичної реабілітації | en_US |
dc.subject | розумова відсталість | en_US |
dc.subject | структура фізкультурно-рекреаційних напрямків | en_US |
dc.subject | позаурочна діяльність школярів | en_US |
dc.title | Структура фізкультурно-рекреаційних напрямків позаурочної діяльності школярів, які мають легку форму відставання в психічному розвитку | en_US |
dc.title.alternative | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня магістр», спеціальність 227 «Фізична терапія, ерготерапія» | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Appears in Collections: | Факультет фізичного виховання та спорту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Чернозуб Н..pdf | 327.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.