Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1321
Title: | Структурна оптимізація програмного забезпечення для створення візуально-інтерактивних систем |
Other Titles: | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 122 «Комп'ютерні науки» |
Authors: | Ахундов, В. Т. |
Keywords: | автореферат магістерська робота кафедра інтелектуальних інформаційних систем Кондратенко Юрій Пантелійович архітектура програмного забезпечення ігровий дизайн шаблони проектування програмна архітектура структурна оптимізація комп’ютерна гра візуально-інтерактивна система Unity технічний проект концепт-документ |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | В даній магістерській науковій роботі розглянуто завдання проектування архітектури програмного забезпечення, яка є достатньо розширюваною, щоб відповідати сучасним технологіям, досить гнучкою для розробки multiplayer role-play game (MRPG) ігор. Дана архітектура повинна забезпечити надійний фундамент для подальшого розвитку і, можливо, стане початком стандартизації взаємодії між компонентами, які використовуються в іграх. У першому розділі магістерської роботи розкривається поняття структури програмного забезпечення для створення візуально-інтерактивних систем, розглядаються принципи розробки ігрового дизайну, планування і проектування ігрової архітектури. Були сформовані актуальність, завдання, мета, об'єкт та предмет дослідження. У другому розділі розглянуті сучасні рішення питань оптимізації архітектури візуально-інтерактивних систем на прикладі успішних ігрових проектів, досліджені схожі концепції і дизайн, визначені базові поняття і принципи проектування дизайну і архітектури для складення проектної документації MRPG гри “Space Wader” з оптимізованою структурою. Третій розділ присвячено синтезу універсальних рішень для оптимізації структури комп’ютерної гри “Space Wader” шляхом визначення дизайну гри, вибору методології проектування і компонування технічного проекту. Четвертий розділ включає практичне завдання на тему ознайомлення з шаблонами проектування ієрархії ігрових сутностей, в результаті виконання якого, студент поглибить знання у сфері проектування структури кодової бази програмного забезпечення. П’ятий розділ містить результати дослідження в галузі охорони праці, в якому проведені розрахунки якості умов роботи на підприємстві, де була проведена переддипломна практика і представлені рекомендації щодо їх покращення. |
Description: | Ахундов В. Т. Структурна оптимізація програмного забезпечення для створення візуально-інтерактивних систем : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 124 «Комп'ютерні науки» / В. Т. Ахундов , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 12 с. |
URI: | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/1321 |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ахундов_Автореферат_601.pdf | 586.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.