груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1847
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГусєва, І. О.-
dc.date.accessioned2021-05-28T08:17:28Z-
dc.date.available2021-05-28T08:17:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1847-
dc.descriptionГусєва І. О. Національна ідентичність в канадському рекламному дискурсі: мультимодальний аспек : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 035 «Філологія» / І. О. Гусєва , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 12с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра філології за спеціальністю 035-Філологія 035.04 Германські мови та літератури (переклад включно) - англійська. – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2021. У кваліфікаційній роботі визначено мультимодальні особливості вираження характерних рис національної ідентичності в канадському рекламному дискурсі. Узагальнено поняття національної ідентичності та виокремлено її характерні риси. Проаналізовано теоретичний доробок з проблематики дискурсу та рекламного дискурсу та описано характерні особливості рекламного відеоролика. Крім того, охарактеризовано поняття мультимодальності та інтермедіальності. Матеріалом дослідження обрано 25 рекламних відеороликів, створених різними компаніями з нагоди 150-річчя Канади. Отримані результати свідчать про те, що більшість рис канадської національної ідентичності представлені поєднанням вербальних та невербальних засобів у рекламних відеороликах. Також встановлено, що деякі рекламні ролики характеризуються використанням лише невербальних (аудіовізуальних) засобів для вираження національної ідентичності жителів Канади.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectавторефератuk_UA
dc.subjectмагістерська роботаuk_UA
dc.subjectкафедра теорії та практики перекладу з англійської мовиuk_UA
dc.subjectСтодолінська Ю. В.uk_UA
dc.subjectмультимодальністьuk_UA
dc.subjectнаціональна ідентичністьuk_UA
dc.subjectрекламний дискурсuk_UA
dc.subjectрекламний роликuk_UA
dc.subjectдискурсuk_UA
dc.titleНаціональна ідентичність в канадському рекламному дискурсі: мультимодальний аспектuk_UA
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 035 «Філологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Інститут філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гусєва_aref.pdf158.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.