груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1932
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКосенко, І. М.-
dc.date.accessioned2021-07-06T13:23:11Z-
dc.date.available2021-07-06T13:23:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1932-
dc.descriptionКосенко І. М. Програмні модулі для створення коп’ютерної 2D гри на платфрмі Unity : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / І. М. Косенко , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 12 с.uk_UA
dc.description.abstractОб’єктом є процес розробки desktop застосунку відеогри у жанрі платформер з використанням середовища розробки Unity Предметом є сучасні підходи та технології розробки ігрових застосунків. Метою є підвищення швидкості інтелектуальної реакції та розвинення логічного мислення гравців за рахунок розробки комп’ютерної 2D гри. Для досягнення поставленої мети виконано наступні завдання: 1) Проведено аналіз обраної предметної області. 2) Сформульовано задачі та специфікації вимог до програмного забезпечення. 3) Спроектовано застосунок уніфікованою мовою моделювання. 4) Проведено аналіз методів розробки відеоігор. 5) Розроблено концепції гри. 6) Розроблено набір адресних вимог до гри. 7) Написано програмний код. У вступі визначаються мета, об'єкт та предмет дослідження, розкривається актуальність дослідження за обраним напрямом обґрунтування основних проектних рішень, вказується його теоретична, практична значущість. У першому розділі роботи ставиться проблема і завдання дослідження, проводиться аналіз обраної предметної області та, на його основі, формулюється постановка задачі та специфікація вимог до програмного забезпечення. У другому розділі проєктується гра-платформер, завдяки уніфікованій мові моделювання UML створюються діаграми. У третьому розділі проводиться аналіз структури відеоігор та методів її розробки. Розробляється макет дизайну головного меню та інших вікон. Детально описуються функції кожної зі сторінок. Описується та обґрунтовується вибір технологій та середовищ для розробки. КРБ викладена на 60 сторінках, вона містить 3 розділи, 39 ілюстрацію, 5 таблиць, 30 джерел в переліку посилань.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectавторефератuk_UA
dc.subjectбакалаврська роботаuk_UA
dc.subjectкафедра інженерії програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectКоваленко Ігор Івановичuk_UA
dc.subjectгра-платформерuk_UA
dc.subject2D-граuk_UA
dc.subjectUnityuk_UA
dc.titleПрограмні модулі для створення коп’ютерної 2D гри на платфрмі Unityuk_UA
dc.title.alternativeавтореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук (ба)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат Косенко.pdf384.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.