груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2077
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОшовська, І. П.-
dc.date.accessioned2022-02-09T12:07:27Z-
dc.date.available2022-02-09T12:07:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2077-
dc.descriptionОшовська І. П. Етичні норми поведінки в центрах надання адміністративних послуг : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / І. П. Ошовська , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 11 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота на здобуття другого рівня вищої освіти (магістр). Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2021. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню етичної поведінки усіх суб’єктів взаємовідносин у процесі надання адміністративних послуг ЦНАП та визначенню напрямів удосконалення цього процесу. У вступі обґрунтовано актуальність та рівень дослідженості теми; окреслено мету та основні завдання, об’єкт, предмет та методи дослідження; описано наукову новизну; встановлено практичне значення отриманих результатів магістерської роботи; зазначено структуру та обсяг роботи. На початку роботи окреслено науково-теоретичні засади дослідження етичних норм поведінки. Зокрема, проаналізовано наукові дослідження в сфері регулювання етики та етичних норм; розглянуто етичні норми поведінки у категоріальному апараті науки публічного управління; охарактеризовано етичні засади в системі публічної служби. Значна частина роботи присвячена аналізу окремих питання роботи ЦНАП як важливих суб’єктів публічного управління. Безпосередньо визначено роль ЦНАП як основних суб’єктів надання таких послуг; з’ясовано, що етичні норми в системі показників та критеріїв ефективності діяльності ЦНАП посідають важливе місце; обґрунтовано необхідність врегулювання діяльності службовців як надавачів адміністративних послуг. Наприкінці роботи запропоновано напрями удосконалення організації діяльності ЦНАП з етичного аспекту, одним із яких є запровадження клієнтоорієнтованого підходу в діяльності ЦНАП.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectавторефератuk_UA
dc.subjectмагістерська роботаuk_UA
dc.subjectпублічне управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectШтирьов О.М.uk_UA
dc.subjectадміністративна послугаuk_UA
dc.subjectцентр надання адміністративних послугuk_UA
dc.subjectетична поведінкаuk_UA
dc.subjectетична нормаuk_UA
dc.subjectетичний кодексuk_UA
dc.titleЕтичні норми поведінки в центрах надання адміністративних послугuk_UA
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Інститут державного управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АВТОРЕФЕРАТ (Ошовська).pdf295.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.