Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2136
Title: | Інноваційні високотехнологічні концепції моделювання процесу з фізичної терапії у дітей з церебральним паралічем засобами рухової діяльності |
Other Titles: | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня магістр», спеціальність 227 «Фізична терапія, ерготерапія» |
Authors: | Топалов, М. О. |
Keywords: | автореферат Бокатуєва В. В. фізична реабілітація ДЦП рухова активність ЛФК трансканіальна доплерографія |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ЧНУ ім. П. Могили |
Abstract: | Дипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 227 «Фізична терапія та ерготерапія». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2021. Магістерська робота присвячена інноваційним високотехнологічним концепціям моделювання процесу з фізичної терапії у дітей з церебральним паралічем засобами рухової діяльності, проведена порівняльна оцінка лікувальних ефектів у групах пацієнтів з традиційною та високотехнологічною програмами фізичної реабілітації, розроблені математичні моделі прогнозу фізичної реабілітації дітей з ДЦП із застосуванням традиційного та високотехнологічних методів, науково обґрунтовано персоніфікований (індивідуалізований) підхід у застосуванні традиційних та високотехнологічних методів ФР дітей із ДЦП на основі моделювання прогнозу ефектів ФР |
Description: | Топалов М. О. Інноваційні високотехнологічні концепції моделювання процесу з фізичної терапії у дітей з церебральним паралічем засобами рухової діяльності : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 227 «Фізична терапія, ерготерапія» / М. О. Топалов , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2022. - 17 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2136 |
Appears in Collections: | Факультет фізичного виховання та спорту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Топалов.pdf | 446.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.