груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/230
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепанюк, А. В.-
dc.date.accessioned2019-03-01T10:10:46Z-
dc.date.available2019-03-01T10:10:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/230-
dc.descriptionСтепанюк А. В. Використання прецедентних феноменів у текстах української та англомовної реклами : автореф. дипломної роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035.01 «Українська мова та літетатура» / Я. В. Степанюк ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2019. – 16 с.en_US
dc.description.abstractВисвітлено теоретичні положення щодо організації та функціонування прецедентних феноменів у сучасному рекламному дискурсі. Описано дослідницький дискурс з означеної проблематики. З’ясовано типологічні ознаки вищезазначених явищ. Проаналізовано різні способи реалізації прецедентності. Розглянуто лінгвокультурний та прагматичний потенціал прецедентних одиниць. Виявлено особливості функціонування прецедентних феноменів у текстах української та англомовної реклами, репрезентовано вибірку та описано її з позицій кількісних показників на основі вироблених критеріїв. Розроблено методику комплексного аналізу прецедентних феноменів. З’ясовано функції та механізми вживання прецедентних феноменів (лінгвістичну чи стилістичну) у текстах рекламного дискурсу. Виокремлено та класифіковано інтертекстуальні властивості прецедентних феноменів в україномовній та англомовній рекламі. Зіставлено та інтерпретовано отримані показники вживання прецедентних явищ у рекламних дискурсах досліджуваних мов.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectкафедра української філології, теорії та історії літературиen_US
dc.subjectфеноменen_US
dc.subjectпрецедентний феноменen_US
dc.subjectпрецедентний текстen_US
dc.subjectінтертекстуальністьen_US
dc.subjectсемантикаen_US
dc.titleВикористання прецедентних феноменів у текстах української та англомовної рекламиen_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня "магістр", спеціальність 035.01 "Українська мова та література"en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Інститут філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Степанюк А. В., 646 гр., автореф..pdf429.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.