груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2328
Title: Інтелектуальна система моделювання поведінки персонажів в комп’ютерних іграх
Other Titles: магістерськa дисертацїя на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 124 «Системний аналіз»
Authors: Под’ячев, А. Д.
Keywords: Кафедра інтелектуальних інформаційних систем
магістерська робота
Гожий О. П.
штучний інтелект
ігри
дерева поведінки
нечітка логіка
Issue Date: 2022
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Актуальність даного дослідження полягає у необхідності створення більш непередбачуваного та людиноподібного ігрового штучного інтелекту. Це дозволить збільшити рівень поглиблення в гру, та підвищити якість ігрового процесу. Об’єктом поведінка персонажів в комп’ютерних іграх. Предметом дослідження є методи ігрового штучного інтелекту, та моделювання поведінки персонажів. Метою дослідження є покращення ігрового досвіду і підвищення якості фінального продукту, за рахунок підвищення рівня поглиблення в гру, та створення більш непередбачуваного та людиноподібного ігрового штучного інтелекту. В результаті виконання роботи було досліджено сучасні підходи до створення ігрового штучного інтелекту. Були досліджені та описані основні принципи та технології, що використовуються у ігровому ШІ, оцінена перспективність цієї галузі та проведено аналіз основних напрямків розвитку.
Description: Под’ячев А. Д. Інтелектуальна система моделювання поведінки персонажів в комп’ютерних іграх : магістерська дисертація на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 124 «Системний аналіз» / А. Д. Под’ячев ; ЧНУ ім. Петра Могили. ‒ Миколаїв, 2022. – 80 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2328
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
601 Под`ячев Андрій Денисович.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.