Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2489
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, С. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-17T08:13:34Z | - |
dc.date.available | 2022-11-17T08:13:34Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2489 | - |
dc.description | Бондаренко С. В. Геймифікований трекер звичок : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо ‒ кваліфікаційного ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / С. В. Бондаренко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 113 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дана робота присвячена розробці програмного забезпечення для автоматизації процесу формування звичок з підвищенням власної ефективності та самомотивації, ґрунтуючись на роботі з базами даних: коучів, методичних рекомендацій та досягнень. Об’єкт роботи: процес формулювання корисних звичок з підвищенням власної ефективності та самомотивації. Предмет роботи: програмні засоби створення геймифікованого трекеру звичок. Мета: автоматизація процесу формування звичок за рахунок розробки програмного забезпечення геймифікованого трекеру звичок. Кваліфікаційна робота бакалавра складається з вступу, чотирьох розділів, висновків та переліку джерел посилання. У вступі визначається актуальність теми, що приймається за мету та невеликий огляд поставленої задачі, предмет дослідження та об’єкт роботи. У першому розділі описується аналітична частина, тобто огляд існуючих застосунків-аналогів трекерів звичок, визначення функціоналу, переваг та недоліків програмного забезпечення, обґрунтовується план виконання завдання. Наступною частиною розділу є формування та опис специфікації вимог до програмного забезпечення, що розробляється. У другому розділі описується процес розробки проєктних рішень, що забезпечують виконання пунктів специфікації вимог до програмного забезпечення, тобто моделювання об’єкту та предмету дослідження, а також функціональні та інформаційні моделі програмного забезпечення. В результаті процесу розробки складено детальний алгоритм вирішення поставленої задачі. У третьому розділі описується результат виконаної роботи з конструювання та моделювання програмного забезпечення, включаючи вибір технологій, мови програмування, та компонентів застосунку, тобто бібліотек, плагінів та ін, розробку UML-діаграм та опис інтерфейсів геймифікованого трекеру звичок. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | Кафедра інженерії програмного забезпечення | uk_UA |
dc.subject | бакалаврська робота | uk_UA |
dc.subject | Давиденко Є. О. | uk_UA |
dc.subject | геймифікований трекер | uk_UA |
dc.subject | формування звичок | uk_UA |
dc.subject | створення вебзастосунку | uk_UA |
dc.subject | розробка на Laravel | uk_UA |
dc.subject | робота з коучем | uk_UA |
dc.subject | підвищення ефективності та самомотивації | uk_UA |
dc.subject | автоматизація процесу формування звичок | uk_UA |
dc.subject | розробка програмного забезпечення | uk_UA |
dc.title | Геймифікований трекер звичок | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , Спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет ком'ютерних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бондаренко С КРБ 2022 409 FULL.pdf | 8.97 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.