груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2633
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВербова, О. В.-
dc.date.accessioned2023-03-03T07:29:42Z-
dc.date.available2023-03-03T07:29:42Z-
dc.date.issued2023-02-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2633-
dc.descriptionВербова О. В. Управління операційною діяльністю закладів охорони здоров`я : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 073 «Менеджмент» / О. В. Вербова ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 192 с.uk_UA
dc.description.abstractВ даному дослідженні було проаналізовано теоретико-методологічні основи функціонування закладів охорони здоров`я та досліджено ринок маркетингових комунікацій медичної сфери Миколаєва. Розглянуто структуру ринку, виокремлено державні та приватні суб`єкти ринку медичних послуг, в порівнянні з іншими. Проаналізована діяльність Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська лікарня №4». Був проведений економіко-правовий та фінансово-господарській аналіз діяльності підприємства. За допомого SWOT-аналізу були визначені основні слабкі та сильні сторони, проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища, загрози та переваги закладу. В даній роботі також створена канва бізнес моделі для формування подальшого стратегічного розвитку лікарні. Додатково були наведені заходи та шляхи покращення організаційної структури закладу.. Дана система є фундаментом для будь-якого підприємницького процесу, досконала взаємодія її елементів є запорукою ефективної діяльності підприємства і його успіху на ринку медичних послуг. Автор розуміє клінічний аудит як невід’ємну складову управління, інструмент менеджменту, що спрямований на підвищення ефективності управління операційною діяльністю закладу та задоволеності пацієнтів шляхом систематизованого та послідовного оцінювання ризиків та слабких сторін і формування рекомендацій для вдосконалення операційної діяльності закладу та медичних послуг зокрема. In this study, the theoretical and methodological foundations of the functioning of health care institutions were analyzed and the market of marketing communications in the medical field of Mykolaiv was investigated. The structure of the market is considered, state and private subjects of the medical services market are distinguished, in comparison with others. The activity of the municipal non-profit enterprise of the Mykolaiv City Council "City Hospital No. 4" was analyzed. An economic-legal and financial-economic analysis of the company's activity was conducted. With the help of a SWOT analysis, the main weaknesses and strengths were determined; an analysis of the external and internal environment, threats and advantages of the institution was carried out. This work also created a canvas of a business model for forming the further strategic development of the hospital. In addition, measures and ways to improve the organizational structure of the institution were given. This system is the foundation for any entrepreneurial process, the perfect interaction of its elements is a guarantee of the effective operation of the enterprise and its success in the market of medical services. The author understands clinical audit as an integral component of management, a management tool aimed at increasing the effectiveness of managing the operational activities of the institution and patient satisfaction through a systematic and consistent assessment of risks and weaknesses and the formation of recommendations for improving the operational activities of the institution and medical services in particular.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра менеджментуuk_UA
dc.subjectДранус Л. С.uk_UA
dc.subjectохорона здоров’яuk_UA
dc.subjectринок медичних послугuk_UA
dc.subjectмедичні послугиuk_UA
dc.subjectопераційна діяльністьuk_UA
dc.subjectуправління операційною діяльністюuk_UA
dc.subjectменеджмент в закладах охорони здоров’яuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectзадоволеність споживачівuk_UA
dc.subjectзаклад охорони здоров`яuk_UA
dc.subjectбізнес-модельuk_UA
dc.subjecthealth careuk_UA
dc.subjectmarket of medical servicesuk_UA
dc.subjectmedical servicesuk_UA
dc.subjectoperational activitiesuk_UA
dc.subjectmanagement of operational activitiesuk_UA
dc.subjectmanagement in health care institutionsuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectconsumer satisfactionuk_UA
dc.subjecthealth care institutionuk_UA
dc.subjectbusiness modeluk_UA
dc.titleУправління операційною діяльністю закладів охорони здоров`яuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 073 «Менеджмент»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет економічних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вербова.pdf2.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.