груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2816
Title: Комунікації в системі публічної служби: сутність, види, функції
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування»
Authors: Гончарук, А. Р.
Keywords: кафедра публічного управління та адміністрування
Андріяш В. І.
публічна служба
публічне управління
інформація
комунікація
зовнішня та внутрішня комунікація
формальна та неформальна комунікація
комунікаційні канали
комунікаційні бар’єри
public service
public administration
information
communication
external and internal communication
formal and informal communication
communication channels
communication barriers
Issue Date: Dec-2022
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: В дослідженні розглянуто професійну комунікацію на публічній службі як складний соціокультурний парадокс, тобто явище, у якому можна виявити компоненти системи найважливіших глибинних взаємозв'язків людини – професіонала із суспільством та культурою. Така комунікація зумовлена соціальним та культурним контекстами: різноманітними та одноманітними, односпрямованими та різноспрямованими діючими в суспільстві силами, соціальними та культурними цінностями та підвалинами, системою смислів, що об'єднує покоління тощо. Сконцентровано основну увагу на специфіці та різновидах професійної комунікації на публічній службі в Україні. Зазначено, що комунікація – складне поняття, предмет розгляду різних наук. З позицій психології, це «смисловий аспект соціальної взаємодії», індивідуальні та групові дії, орієнтовані на «смислове їх сприйняття іншими людьми». Визначення терміна відображає міжлюдську складову соціальної життя людей, специфіку їхнього спільного життя, обумовлену різними формами спілкування лише на рівні передачі та її сприйняття. Комунікація з погляду сучасної науки – важливий процес, вербалізуючий різні форми соціальної взаємодії, що переводить їх на мовний рівень. Розгляд професійної комунікації на публічній службі як соціокультурний феномен дозволяє проаналізувати можливості підвищення організаційної та корпоративної культури урядових установ. А вивчення та впровадження прийомів закордонного досвіду дозволять досягти підвищення зацікавленості в роботі, підтримати почуття відданості своєї професії, допомогти обміну досвідом, сприяти поліпшенню іміджу та підвищенню відкритості процесів державної роботи. The research examines professional communication in the public service as a complex sociocultural paradox, that is, a phenomenon in which the components of the system of the most important deep relationships of a person – a professional with society and culture can be identified. Such communication is determined by social and cultural contexts: diverse and uniform, unidirectional and multidirectional forces acting in society, social and cultural values and foundations, a system of meanings that unites generations, etc. The main focus is on the specifics and varieties of professional communication in the public service in Ukraine. It is noted that communication is a complex concept, the subject of consideration of various sciences. From the point of view of psychology, this is the "meaningful aspect of social interaction", individual and group actions, focused on the "meaningful perception of them by other people." The definition of the term reflects the interpersonal component of people's social life, the specificity of their common life, due to various forms of communication only at the level of transmission and its perception. From the point of view of modern science, communication is an important process that verbalizes various forms of social interaction, translating them to the language level. Considering professional communication in the public service as a socio-cultural phenomenon allows us to analyze the possibilities of improving the organizational and corporate culture of government institutions. And the study and implementation of methods of foreign experience will make it possible to achieve an increase in interest in work, support a sense of dedication to one's profession, help the exchange of experience, contribute to improving the image and increasing the openness of government work processes.
Description: Гончарук А. Р. Комунікації в системі публічної служби: сутність, види, функції : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / А. Р. Гончарук ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 92 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2816
Appears in Collections:Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гончарук.pdf373.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.