груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3037
Title: Формування іміджу закладу вищої освіти засобами зв'язків з громадськістю
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 054 «Соціологія»
Authors: Балогланов, І. Р.
Keywords: кафедра соціології та політології
Фесенко А. М.
вища освіта
іміджуванная закладу
університет
громадкість
засоби
розвиток
формування
higher education
image of the institution
university
public
means
development
formation
Issue Date: Jun-2023
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Метою роботи є вивчення процесу формування іміджу закладу вищої освіти засобами зв'язків з громадськістю. Дослідження спрямоване на розкриття стратегій, методів та інструментів, які використовуються для побудови позитивного іміджу вищого навчального закладу та залучення до нього студентів, викладачів та інших зацікавлених сторін. Об’єктом дослідження є заклад вищої освіти, який може бути університетом, коледжем, академією чи іншим навчальним закладом, що надає вищу освіту. Предметом дослідження є формування іміджу цього закладу вищої освіти. Формування іміджу означає створення, розвиток та підтримку сприятливого враження про заклад серед цільової аудиторії, що включає студентів, викладачів, потенційних студентів, роботодавців та інших зацікавлених сторін. Дослідження спрямоване на вивчення стратегій та інструментів зв'язків з громадськістю, які використовуються для підтримки та покращення іміджу закладу вищої освіти. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні засади іміджування закладу вищої освіти засобами зв‘язків з громадкістю. У другому розділі досліджено здійснення іміджування закладу вищої освіти. У третьому розділі розглянуті практичні приклади іміджування закладів вищої освіти. У висновках підбиті підсумки дослідження, сформульовано низку положень, що мають теоретичне і практичне значення для подальшого вивчення. The purpose of the study is to examine the process of forming the image of a higher education institution by means of public relations. The research is aimed at revealing the strategies, methods and tools used to build a positive image of a higher education institution and attract students, teachers and other stakeholders. The object of the study is a higher education institution, which can be a university, college, academy or other educational institution that provides higher education. The subject of the study is the formation of the image of this higher education institution. Image building means creating, developing, and maintaining a favorable impression of an institution among its target audience, which includes students, faculty, potential students, employers, and other stakeholders. The research aims to study the public relations strategies and tools used to maintain and improve the image of a higher education institution. The first section discusses the theoretical and methodological foundations of the image of a higher education institution by means of public relations. The second section examines the implementation of the image of a higher education institution. The third section examines practical examples of higher education institutions' image. The conclusions summarize the results of the study, formulate a number of provisions of theoretical and practical importance for further study.
Description: Балогланов І. Р. Формування іміджу закладу вищої освіти засобами зв'язків з громадськістю : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 054 «Соціологія» / І. Р. Балогланов ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 76 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3037
Appears in Collections:Факультет політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Балогланов.pdf597.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.