Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3254
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лавренюк, А. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-09T10:49:54Z | - |
dc.date.available | 2024-04-09T10:49:54Z | - |
dc.date.issued | 2024-02 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3254 | - |
dc.description | Лавренюк А. О. Організація німецькомовного спілкування на практичних заняттях у немовних закладах вищої освіти : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія» / А. О. Лавренюк ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 57 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Об'єктом дослідження є процес організації німецькомовного спілкування студентів немовних вищих навчальних закладів. Предметом дослідження є методи та підходи до організації німецькомовного спілкування на практичних заняттях, а також вплив цих методів на розвиток навичок говоріння та культурної компетентності студентів. Мета цього дослідження полягає у вивченні процессу організації німецькомовного спілкування на практичних заняттях у немовних закладах вищої освіти. Для досягнення мети, нами були поставлені наступні завдання: визначити сучасні цілі та принципи навчання німецької мови для професійного спілкування у вищих навчальних закладах України; дослідити психологічні передумови організації німецькомовного спілкування на практичних заняттях у немовних закладах вищої освіти; проаналізувати форми роботи для формування німецькомовної компетентності у говорінні студентів нефілологічних спеціальностей; визначити етапи і цілі формування мовленнєвої компетентності у говорінні студентів немовних закладів вищої освіти; уточнити типологію вправ та завдань для розвитку вмінь діалогічного мовлення; скласти систему вправ та завдань для організації німецькомовного спілкування на практичних заняттях у немовних закладах вищої освіти. Методи дослідження: - узагальнення досвіду навчання діалогічного мовлення німецькою мовою у немовних закладах вищої освіти; - опрацювання наукових джерел з методики навчання іноземної мови та суміжних з нею наук; - наукове спостереження процессу організації німецькомовного спілкування на практичних заняттях. У першому теоретичному розділі було висвітлено визначення передумов навчання німецькомовного говоріння студентів немовних закладів вищої освіти та визначені психологічно-дидактичні передумови навчання німецькомовного говоріння студентів немовних закладів вищої освіти. Результатом проведеного дослідження стало те, що досліджені форми навчання діалогічного мовлення, а саме: робота в парах та робота в групах мають як позитивні, так і негативні риси. Але за допомогою цих форм студенти отримують найкраще підгрунтя для оволодіння німецької мови як другою іноземною мовою. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | Кафедра романо-германської філології та перекладу з німецької мови | uk_UA |
dc.subject | Кіршова О. В. | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва компетентність | uk_UA |
dc.subject | немовні заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | німецькомовне спілкування | uk_UA |
dc.subject | діалогічне мовлення | uk_UA |
dc.title | Організація німецькомовного спілкування на практичних заняттях у немовних закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет філології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
кваліфікаційна робота Лавренюк.pdf | 791.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.