Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3514
Title: | Психолого-педагогічний супровід конфліктниїх школярів підліткового віку |
Other Titles: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» |
Authors: | Дзідзоєва, А. С. |
Keywords: | Кафедра психології Дрозд О. В. psychological and pedagogical support conflict behavior schoolchildren adolescence психолого-педагогічний супровід конфліктна поведінка школярі підлітковий вік |
Issue Date: | Jun-2024 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | Кваліфікаційна робота присвячена - теоретичному аналізу та емпіричному досліджені особливостей психолого-педагогічного супроводу конфліктних школярів підліткового віку. Досліджено теоретичні передумови вивчення конфліктної поведінки школярів підліткового віку; Проаналізовано особистісні чинники підлітків у конфліктних ситуаціях. Розглянуто існуючі підходи до дослідження конфліктної поведінки та обґрунтування методики власного дослідження. Емпірично досліджено особистісні чинники підлітків в конфліктних ситуаціях. Розроблено практичні рекомендації щодо психолого-педагогічного супроводу конфліктних школярів підліткового віку. Об'єктом дослідження виступає конфліктна поведінка підлітків. Предметом дослідження є психолого-педагогічний супровід конфліктних школярів підліткового віку. Наукова новизна полягає в розробці теоретичних положень та обгрунтувані практичних рекомендацій психолого - педагогічного супроводу конфліктних школярів підліткового віку. The qualification work is devoted to - theoretical analysis and empirically researched features of psychological and pedagogical support of conflict-ridden teenage schoolchildren. The theoretical prerequisites for studying the conflict behavior of schoolchildren of adolescent age have been studied. The personal factors of teenagers in conflict situations are analyzed; The existing approaches to the study of conflict behavior and justification of the methodology of own research are considered. The personal factors of teenagers in conflict situations were empirically investigated. Practical recommendations have been developed for the psychological and pedagogical support of schoolchildren in conflict in adolescence. The object of the research is the conflict behavior of teenagers. The subject of the research is the psychological and pedagogical support of schoolchildren in conflict of adolescence. The scientific novelty consists in the development of theoretical provisions and substantiated practical recommendations for the psychological and pedagogical support of schoolchildren in conflict in adolescence. |
Description: | Дзідзоєва А. С. Психолого-педагогічний супровід конфліктниїх школярів підліткового віку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / А. С. Дзідзоєва ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 89 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3514 |
Appears in Collections: | Навчально-науковий медичний інститут |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДИПЛОМ_ДЗІДЗОЄВА.pdf | 1.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.