Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3520
Title: | Корекція схильності до агресії молодших школярів засобами арт-терапії |
Other Titles: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» |
Authors: | Мечет, О. Р. |
Keywords: | Кафедра психології Караджи О. С. агресія молодші школярі арт-терапія методики агресивні прояви |
Issue Date: | Jun-2024 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | В роботі здійснено теоретичний аналіз особливостей корекції схильності до агресії молодших учнів. Розкрито теоретичні підходи до розуміння явища агресії. Висвітлено фактори зростання схильності до появи та розвитку агресії та збільшення її рівня. Досліджено вплив факторів виховання, впливу оточення та середовища, сімейних уз на появу або зменшення рівня схильності до агресії учня. Проведено кількісний та якісний аналіз результатів емпіричного дослідження схильності до явища агресії молодших школярів. Розроблено корекційну програму для зменшення рівня схильності до агресивних проявів у молодших учнів. Об’єктом дослідження виступає агресія у молодших школярів. Предметом дослідження є корекція схильності до агресії у молодших школярів засобами арт терапії. Наукова новизна дослідження полягає в обгрунтуванні теоретичних підходів до змісту поняття агресії, у розширенні наукових знань про арттерапію, як психологічний метод корекції рівня схильності молодших учнів до агресії та пошуку шляхів застосування методів арт-терапії для корекції агресії учнів у майбутньому. |
Description: | Мечет О. Р. Корекція схильності до агресії молодших школярів засобами арт-терапії : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / О. Р. Мечет ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 82 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3520 |
Appears in Collections: | Навчально-науковий медичний інститут |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Мечет_диплом.pdf | 635.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.