Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3523
Title: | Трансформація як найбільш плідна форма роботи з конфліктами у студентській групі |
Other Titles: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» |
Authors: | П'яткова, К. М. |
Keywords: | Кафедра психології Яблонський А. І. комунікація конфлікти у студентській групі міжособстісні конфліки особистісний ріст міжособстісні стосунки трансформація конфліктів communication conflicts in a student group interpersonal conflicts personal growth interpersonal relations conflict transformation |
Issue Date: | Jun-2024 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | Кваліфікаційну роботу присвячено узагальненню теоретико методологічних основ та розробці рекомендацій, щодо використання методу трансформації конфліктів у студентських групах. Проаналізовано основні наукові психологічні підходи до визначення сутності поняття трансформації конфлікту, здійснений теоретичний аналіз останніх наукових досліджень, присвячених вивченню трансформації конфліктів як стратегії урегулювання. Проаналізовано результати емпіричного дослідження особливостей конфліктної поведінки в студентській групі. Розроблена корекційна програма спрямована на підвищення компетентності студентів у вирішенні міжособистісних конфліктів шляхом розвитку навичок трансформації конфліктів. Об’єктом дослідження виступає конфліктна поведінка у студентських групах. Предметом є трансформація як форма роботи з конфліктами в студентських групах. Наукова новизна полягає у тому, що хоча методи трансформації конфліктів досліджувалися в різних контекстах, їх застосування та ефективність серед студентів залишаються менш визначені. The qualification work is devoted to the generalization of the theoretical and methodological foundations and the development of recommendations regarding the use of the conflict transformation method in student groups. The main scientific psychological approaches to defining the essence of the concept of conflict transformation were analyzed, and a theoretical analysis of the latest scientific research devoted to the study of conflict transformation as a settlement strategy was carried out. The results of an empirical study of the characteristics of conflict behavior in a student group are analyzed. The developed correctional program is aimed at increasing students' competence in solving interpersonal conflicts by developing conflict transformation skills. The object of the research is conflict behavior in student groups. The subject is transformation as a form of work with conflicts in student groups. The scientific novelty is that although methods of conflict transformation have been studied in various contexts, their application and effectiveness among students remain less defined. |
Description: | П'яткова К. М. Трансформація як найбільш плідна форма роботи з конфліктами у студентській групі : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / К. М. П’яткова ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 92 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3523 |
Appears in Collections: | Навчально-науковий медичний інститут |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
П'яткова_дипломна.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.