Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3559
Title: | Розробка RPG-гри на рушії Unreal Engine 5 |
Other Titles: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» |
Authors: | Александров, Д. Ю. |
Keywords: | Кафедра інженерії програмного забезпечення Швед А. В. ігровий застосунок RPG Unreal Engine графічна складова геймплей тестування ігрові механіки game application graphic component gameplay testing game mechanics |
Issue Date: | Jun-2024 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес розробки ігрового застосунку в жанрі RPG. Предметом кваліфікаційної роботи є інструментарій рушія Unreal Engine 5 для розробки гри у жанрі RPG. Метою кваліфікаційної роботи є розробка ігрового застосунку на платформі Unreal Engine 5, що відповідає інтересам гравців та прихильників комп’ютерних ролевих ігор за рахунок розробки унікального гемплею та сюжету гри. Для досягнення мети необхідно вирішити такі завдання: 1) проведення аналізу існуючих ігор в жанрі RPG; 2) дослідження функціональних можливостей рушія Unreal Engine 5 та його інструментарію для розробки ігрового застосунку в жанрі RPG; 3) розробка концепту ігрового світу та персонажів на основі жанру RPG; 4) розробка геймплею, включаючи бої, локації та інші ігрові елементи; 5) розробка графічних, анімаційних та інших ефектів; 6) проведення тестування. Робота спрямована на розробку високоякісного ігрового застосунку в жанрі RPG на основі рушія Unreal Engine. Графіка вищого рівня, різноманітність геймплейних можливостей та використання передових технологій у розробці ігрових застосунків. У вступі обґрунтовується актуальність обраної теми, визначається предмет та об’єкт роботи, надається короткий огляд завдань проєкту. Перший розділ присвячений аналізу жанру RPG, вивченню існуючих аналогів та етапам розробки. У другому розділі проводиться аналіз вимог до системи та процесу її створення, а також вивчається історія та основні поняття UML з подальшим створенням діаграм. Третій розділ презентує використаний стек технологій для розробки ігрових застосунків та описує виконану роботу з моделювання. У четвертому розділі детально розглядається процес створення інтерфейсу користувача, реалізація керування персонажем та інших компонентів гри. У висновках виконується оцінка виконаної роботи та отриманих результатів. У спеціальній частині з охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях йдеться про техніку безпеки при роботі в офісних приміщеннях із комп’ютерним обладнанням. КРБ викладена на 67 сторінок, вона містить 4 розділи, 36 ілюстрацій, 1 таблицю, 16 джерел в переліку посилань. The object of the qualification work is the process of developing a game application in the RPG genre. The subject of the qualification work is the toolkit of the Unreal Engine 5 engine for developing a game in the RPG genre. The purpose of the qualification work is to develop a game application on the Unreal Engine 5 platform that meets the interests of players and fans of computer role-playing games by developing a unique gameplay and game plot. To achieve this goal, it is necessary to solve the following tasks: 1) analysis of existing games in the RPG genre; 2) study of the functionality of Unreal Engine 5 and its tools for developing a game application in the RPG genre; 3) development of the concept of the game world and characters based on the RPG genre; 4) gameplay development, including battles, locations and other game elements; 5) development of graphics, soundtrack and other audiovisual effects; 6) conducting testing of the developed prototype. The work is aimed at developing a high-quality game application in the RPG genre based on the Unreal Engine. The graphic component of the game is of high quality, various gameplay options are available, and modern game application development technologies are used. The introduction justifies the relevance of the chosen topic, defines the subject and object of the work, and provides a brief overview of the project tasks. The first chapter is devoted to the analysis of the RPG genre, the study of existing analogues and the stages of development. In the second chapter, an analysis of the requirements for the system and the process of its creation is carried out, as well as the history and basic concepts of UML are studied, followed by the creation of diagrams. The third section presents the used technology stack for the development of game applications and describes the performed modeling work. The fourth chapter examines in detail the process of creating a user interface, the implementation of character management and other game components. In the conclusions, an analysis of the work carried out and the results obtained is carried out. The special part on occupational health and safety in emergency situations deals with safety techniques when working in office premises with computer equipment. Bachelor's qualifying work is laid out on 67 pages, it contains 4 sections, 36 illustrations, 1 table, 16 sources in the list of references. |
Description: | Александров Д. Ю. Розробка RPG-гри на рушії Unreal Engine 5 : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Д. Ю. Александров ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 74 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3559 |
Appears in Collections: | Факультет ком'ютерних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
кваліфікаційна робота_Александров_408.pdf | 3.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.