груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3578
Title: Розробка ігрового застосунку в жанрі клікер на рушії Unity
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Authors: Скиба, М. А.
Keywords: Кафедра інженерії програмного забезпечення
Кандиба І. О.
ігровий застосунок
клікер
звукове супроводження
гравці
unity
game application
clicker
sound
players
Issue Date: Jun-2024
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена розробці ігрового застосунку в жанрі клікер на рушії Unity. Актуальність кваліфікаційної роботи полягає в тому, що на сьогоднішній день гравці стикаються зі значною стагнацією на ринку, де переважають перевидання, ремастери та продовження вже існуючих франшиз. Повна ігрова графа заповнена бета-версіями, які часто виходять до завершення полірування геймплею. Багато ігрових застосунків подібних жанрів і всесвітів, що призводить до загального втомлення гравців від монотонності та недосконалості. Об’єктом кваліфікаційної роботи є ігровий застосунок у жанрі клікер на базі рушія Unity 2D. Предметом кваліфікаційної роботи є інструментарій для розробки ігрового застосунку у жанрі клікер на базі рушія Unity 2D. Метою кваліфікаційної роботи є розробка ігрового застосунку у жанрі клікер на рушії Unity 2D, для демонстрації навичок розробки програмного забезпечення. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: 1) дослідити особливості жанру клікер та провести аналіз сучасних мобільних ігор цього жанру; 2) проаналізувати можливості рушія Unity для розробки мобільних ігор та використання його функцій для реалізації особливостей гри в жанрі клікер; 3) спроєкутвати гру в жанрі клікер; 4) розробка дизайну гри, включаючи геймплей, рівні, персонажів та ефекти; 5) реалізація гри на рушії Unity та тестування її функцій та ефективності. У першому розділі було розглянуто різні жанри ігрових застосунків, їх особливості та переваги та недоліки. На завершення цього розділу була складена специфікація вимог для мобільної гри у жанрі клікер на рушії Unity. У другому розділі було проведено створення та аналіз діаграм, які стали важливим інструментом для аналізу та моделювання взаємодії між системою та користувачами. У третьому розділі був проведений аналіз ключових інструментів та технологій для розробки ігор, зокрема .NET (з мовою програмування C#), Visual Studio та Unity. У четвертому розділі було розроблено 2D ігрового застосунку у жанрі клікер. Він включав аналіз існуючих рішень, дизайн програмного забезпечення, створення інтерфейсу користувача, розробку ігрових елементів, вибір рушія Unity 2D. Це дозволило досягти поставленої мети проекту та створити функціональну та привабливу гру. КРБ викладена на 85 сторінки, вона містить 4 розділи, 53 ілюстрацій, 4 таблиці, 23 джерел в переліку посилань. Qualification work is devoted to the development of a game application in the genre of clicker on the Unity engine. The relevance of the qualification work lies in the fact that today players are facing significant stagnation in a market dominated by re-releases, remasters, and sequels to existing franchises. The full game graph is filled with beta versions that are often released before the gameplay is polished. Many gaming applications are of similar genres and universes, which leads to the general fatigue of players from monotony and imperfection. The object of the qualification work is a clicker game application based on the Unity 2D engine. The subject of the qualification work is a toolkit for developing a clicker game application based on the Unity 2D engine. The purpose of the qualification work is to develop a clicker game application based on the Unity 2D engine to demonstrate software development skills. To achieve this goal, the following tasks need to be solved: 1) to study the features of the clicker genre and analyze modern mobile games of this genre; 2) to analyze the capabilities of the Unity engine for developing mobile games and using its functions to implement the features of the clicker game; 3) to design a game in the clicker genre; 4) develop game design, including gameplay, levels, characters, and effects; 5) implement the game on the Unity engine and test its functions and efficiency. The first chapter discussed different genres of gaming applications, their features, advantages, and disadvantages. At the end of this chapter, a specification of requirements for a clicker mobile game on the Unity engine. In the second section, we created and analyzed diagrams, which became an important tool for analyzing and modeling the interaction between the system and users. The third chapter analyzed key tools and technologies for game development, including .NET (with C# programming language), Visual Studio, and Unity. In the fourth chapter, we developed a 2D clicker game application. It included analysis of existing solutions, software design, creation of the user interface, development of game elements, and selection of the Unity 2D engine. This allowed us to achieve the project goal and create a functional and attractive game. The bachelor’s qualification work is set out on 85 pages, it contains 4 sections, 53 illustrations, 4 tables, 23 sources in the list of references.
Description: Скиба М. А. Розробка ігрового застосунку в жанрі клікер на рушії Unity : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / М. А. Скиба ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 84 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3578
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна_робота_Скиба_408.pdf3.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.