груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3597
Title: Iгровий застосунок в жанрi пригодницького RPG на ocнoвi рушiя Unity
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Authors: Папіралін, Б. М.
Keywords: Кафедра інженерії програмного забезпечення
Антіпова К. О.
Unity
RPG
ігровий застосунок
пригодницькі ігри
програмне забезпечення
game application
adventure games
software
Issue Date: Jun-2024
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Актуальністю кваліфікаційної роботи є те, що розробка ігрових застосунків залишається однією з найбільш динамічних та інноваційних сфер у галузі програмної інженерії. Ігри в жанрі пригодницького RPG користуються високою популярністю серед широкого кола гравців завдяки їх здатності занурювати у вигадані світи, розвивати креативне мислення та навички вирішення проблем. Використання рушія Unity дозволяє реалізувати складні візуальні ефекти, динамічну графіку та багатоплатформеність, роблячи розробку доступною та ефективною. Об'єктом кваліфікаційної роботи є процес розробки 3D-ігор в жанрі пригодницьких RPG. Предметом кваліфікаційної роботи є технології розробки ігрових механік і взаємодії в 3D-грі на рушії Unity. Метою кваліфікаційної роботи є розробка 3D-гри в жанрі пригодницької RPG для популяризації ігрових застосунків. Кваліфікаційна робота складається з вступу, чотрьох розділів, висновків та переліку джерел посилань. КРБ викладена на вісімдесят одній сторінці, вона містить чотири розділи, двадцять дев'ять ілюстрацій, три таблиці, п'ятнадцять джерел в переліку посилань. The relevance of this qualification work lies in the fact that the development of gaming applications remains one of the most dynamic and innovative fields in software engineering. Adventure RPG games enjoy high popularity among a wide range of players due to their ability to immerse players in fictional worlds, develop creative thinking, and problem-solving skills. The use of the Unity engine allows for the implementation of complex visual effects, dynamic graphics, and cross-platform capabilities, making development accessible and efficient. The object of the qualification work is the process of developing 3D games in the adventure RPG genre. The subject of the qualification work is the technologies for developing game mechanics and interactions in a 3D game using the Unity engine. The aim of the qualification work is to develop a 3D game in the adventure RPG genre to popularize gaming applications. The qualification work consists of an introduction, four chapters, conclusions, and a list of references. The qualification work is presented on eighty-one pages; it contains four chapters, twenty-nine illustrations, three tables, and fifteen sources in the list of references.
Description: Папіралін Б. М. Iгровий застосунок в жанрi пригодницького RPG на ocнoвi рушiя Unity : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Б. М. Папіралін ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 86с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3597
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Папіралін.pdf3.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.