груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3607
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФоменко, О. В.-
dc.date.accessioned2024-07-25T11:50:22Z-
dc.date.available2024-07-25T11:50:22Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3607-
dc.descriptionФоменко О. В. Ігровий застосунок у жанрі First Person Shooter (FPS) Arena : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / О. В. Фоменко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 74 с.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність: актуальність проекту обумовлена зростаючою популярністю ігрових технологій у різних сферах, включаючи освіту, розваги та тренування. Ігри жанру FPS популярні серед гравців і можуть використовуватися для навчання та тренувань. Об'єкт роботи – процес розробки ігрового застосунку. Предмет роботи – технології розробки ігрових застосунків за допомогою ігрового двигуна Unity. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та реалізація різних аспектів розробки гри, включаючи системи управління гравцем, поведінку ворогів, фізичну модель гри, проектування ігрових арен, а також проведення аналізу геймплею. Пояснювальна записка складається зі вступу, трьох розділів, висновків та додатків. У першому розділі розглядається сучасні тренди та особливості популярних ігрових застосунків. У другому розділі досліджено технології та інструменти для розробки ігрових застосунків. У третьому розділі описано створення ігрового застосунку у жанрі First Person Shooter (FPS) Arena, які додаткові інструменти використовувалися та процес тестування гри. В результаті розроблено ігровий застосунок у жанрі FPS Arena. Кваліфікаційна робота містить 57 сторінок, 21 рисунків, _0 таблиць, _9 використаних джерел та _1 додатків. Relevance: the relevance of the project is due to the growing popularity of game technologies in various fields, including education, entertainment and training. FPS games are popular among gamers and can be used for training and training. The object of the work is the process of developing a game application. The subject of the work is game application development technology using the Unity game engine. The purpose of the qualification work is to research and implement various aspects of game development, including player control systems, enemy behavior, physical game modeling, designing game arenas, and conducting gameplay analysis. The explanatory note consists of an introduction, three sections, conclusions and appendices. The first section examines modern trends and features of popular game applications. The second chapter explores technologies and tools for game application development. The third chapter describes the creation of a First Person Shooter (FPS) Arena game application, the additional tools used and the game testing process. As a result, a game application in the FPS Arena genre was developed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра інтелектуальних інформаційних системuk_UA
dc.subjectКулаковська І. В.uk_UA
dc.subjectUnityuk_UA
dc.subjectігровий застосунокuk_UA
dc.subjectFPS Arenauk_UA
dc.subjectаналіз геймплеюuk_UA
dc.subjectgame applicationuk_UA
dc.subjectgameplay analysisuk_UA
dc.subjectgame industryuk_UA
dc.titleІгровий застосунок у жанрі First Person Shooter (FPS) Arenauk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фοменкο Οлексій Βіктοрοвич.pdf3.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.