груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3719
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗлотнік, І. Ю.-
dc.date.accessioned2025-01-31T11:43:25Z-
dc.date.available2025-01-31T11:43:25Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3719-
dc.descriptionЗлотнік І. Ю. Стратегічне планування розвитку кондитерської корпорації в умовах нестабільного ринку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 073 «Менеджмент» / І. Ю. Злотнік ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 96 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу присвячено дослідженню теоретичних аспектів стратегічного управління та розробці методології стратегічного планування розвитку підприємства в умовах змінюваного ринкового середовища. На прикладі ДП «КК «РОШЕН» аналізуються зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на формування та реалізацію стратегії підприємства. У роботі розглядаються основні підходи до формування стратегії розвитку підприємства, типи стратегій та фази їх впровадження. Окрему увагу приділено методології оцінки стратегічного планування розвитку підприємства, аналізу макроекономічних факторів, які визначають зовнішнє середовище, а також процедурі стратегічного планування на підприємстві. Проведено оцінку економічного та фінансового стану підприємства, аналіз стратегічного планування діяльності. На основі проведеного аналізу розроблено рекомендації щодо формування стратегії розвитку ДП «КК «РОШЕН» в умовах нестабільного ринку. Розглянуті пріоритетні напрямки розвитку та економічні наслідки впровадження розробленої стратегії. This thesis is dedicated to the study of theoretical aspects of strategic management and the development of a methodology for strategic planning of enterprise development in a changing market environment. The example of PJSC "Kyiv Confectionery Factory Roshen" is used to analyze the external and internal factors influencing the formulation and implementation of the enterprise's strategy. The work examines the main approaches to the formation of a development strategy for enterprises, types of strategies, and the phases of their implementation. Special attention is paid to the methodology of assessing strategic planning, analyzing macroeconomic factors that determine the external environment, as well as the procedure for strategic planning at the enterprise. An evaluation of the economic and financial condition of the enterprise and an analysis of the strategic planning of its activities are conducted. Based on the analysis, recommendations are developed for the formulation of a development strategy for PJSC "Kyiv Confectionery Factory Roshen" in a volatile market. Priority areas for development and the economic consequences of implementing the proposed strategy are considered.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра менеджментуuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectНетудихата К. Л.uk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectекономічний станuk_UA
dc.subjectрозвиток підприємстваuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectРошенuk_UA
dc.subjectstrategic planninguk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjecteconomic conditionuk_UA
dc.subjectenterprise developmentuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectRoshenuk_UA
dc.titleСтратегічне планування розвитку кондитерської корпорації в умовах нестабільного ринкуuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 073 «Менеджмент»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет економічних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота магістра Злотнік І..pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.