груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3915
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГриценко, Л. О.-
dc.date.accessioned2025-05-19T12:31:50Z-
dc.date.available2025-05-19T12:31:50Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3915-
dc.descriptionГриценко Л. О. Казкотерапія як метод зниження рівня стресу у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / Л. О. Гриценко ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 125 с.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність дослідження. В умовах сучасних викликів, таких як високий рівень стресу у дітей, казкотерапія пропонує ефективний і доступний метод зниження емоційного напруження. Мета роботи: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити вплив казкотерапії на зниження рівня стресу у дітей молодшого шкільного віку. Об’єкт дослідження: процес зниження стресу у дітей молодшого шкільного віку. Предмет дослідження: казкотерапія як метод зниження стресу у дітей молодшого шкільного віку. Методи дослідження: аналіз літератури, спостереження, бесіди, експеримент та статистична обробка даних. Висновки: Казкотерапія сприяє формуванню емоційної стійкості, полегшує адаптацію до шкільного середовища та ефективно знижує рівень стресу. Relevance of the study. In the context of modern challenges, such as high levels of stress in children, fairy tale therapy offers an effective and accessible method for alleviating emotional strain. Purpose: to theoretically justify and experimentally verify the effectiveness of fairy tale therapy. Object of study: the process of stress reduction in younger school-aged children. Subject of study: fairy tale therapy as a means of emotional correction. Research methods: literature analysis, observation, interviews, experimentation, and statistical data processing. Conclusions: Fairy tale therapy aids in developing emotional resilience, facilitates adaptation to school settings, and effectively reduces stress levels.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра психологіїuk_UA
dc.subjectПсихологіяuk_UA
dc.subjectОстополець І. Ю.uk_UA
dc.subjectказкотерапіяuk_UA
dc.subjectстресuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectпсихологічна адаптаціяuk_UA
dc.subjectfairy tale therapyuk_UA
dc.subjectstressuk_UA
dc.subjectyounger school ageuk_UA
dc.subjectpsychological adaptationuk_UA
dc.titleКазкотерапія як метод зниження рівня стресу у дітей молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота Гриценко Л..pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.