груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4068
Title: Портативний ігровий пристрій для Android-смартфонів
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 123 «Комп’ютерна інженерія»
Authors: Гуляс, М. І.
Keywords: Кафедра комп'ютерної інженерії
Бурлаченко І.
Комп’ютерна інженерія
ігровий пристрій
емулятор
мікроконтролер
ретро-консоль
геймпад
джойстик
Arduino
gaming device
emulator
retro console
joystick
Issue Date: Jun-2025
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Актуальність даного дослідження обумовлена зростанням інтересу до ретро-геймінгу серед широкої аудиторії, включаючи як звичайних користувачів і геймерів-ентузіастів, так і студентів технічних спеціальностей, які прагнуть вдосконалити свої знання у сфері мікроелектроніки, програмування та системної інтеграції. Дослідження також має практичну цінність для розробників, які працюють над створенням інтерфейсів фізичного управління для мобільних пристроїв, а також для тих, хто займається адаптацією класичних ігор до сучасних платформ. Об’єкт дослідження – процес взаємодії користувача з ретро іграми за допомогою портативної ігрової системи. Предмет дослідження – апаратно-програмний комплекс портативної ретро-консолі, побудованої на базі мікроконтролера з підтримкою емуляції та автономної роботи. Мета роботи – розробити портативну ретро-консоль на базі мікроконтролера з підтримкою простих емуляторів, яка забезпечить автентичне управління, мінімальне енергоспоживання і повну автономність роботи. Кваліфікаційна бакалаврська робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків та 5 додатків. У вступі визначається актуальність теми, що приймається за мету та невеликий огляд поставленої задачі, предмет дослідження та об’єкт роботи. У першому розділі описується аналітична частина, тобто огляд сучасних трендів у розробці портативних ретро-консолей, аналіз переваг та недоліків існуючого програмного забезпечення, обґрунтовується план виконання завдання. Наступною частиною розділу є формування та опис специфікації вимог до програмного забезпечення. У другому розділі описується проєктування апаратного забезпечення для взаємодії з емулятором. У третьому розділі описується результат виконаної роботи з конструювання та моделювання програмного забезпечення, опис використання бібліотек, інструкції користувача. У висновках наведено аналіз виконаної роботи та отриманих результатів дослідження та розроблення. The relevance of this research is driven by the growing interest in retro gaming among a wide audience, including both casual users and gaming enthusiasts, as well as students in technical fields who seek to enhance their knowledge in microelectronics, programming, and system integration. The research also has practical value for developers working on creating physical control interfaces for mobile devices, as well as for those involved in adapting classic games to modern platforms. Research Object: the process of user interaction with retro games through a portable gaming system. Research Subject: the hardware-software complex of a portable retro console built on a microcontroller base with emulation support and autonomous operation. Purpose: to develop a portable retro console based on a microcontroller with support for simple emulators that provides authentic control, minimal power consumption, and complete autonomous operation. The bachelor's thesis consists of an introduction, 3 chapters, conclusions, and 5 appendices. The introduction defines the relevance of the topic, establishes the objective and provides a brief overview of the task, research subject, and object of work. The first chapter describes the analytical part, namely a review of current trends in portable retro console development, analysis of advantages and disadvantages of existing software, and justification of the task execution plan. The next part of the chapter involves the formation and description of software requirements specification. The second chapter describes the hardware design for emulator interaction. The third chapter describes the results of the completed work on software construction and modeling, description of library usage, and user instructions. The conclusions present an analysis of the completed work and obtained research and development results.
Description: Гуляс М. І. Портативний ігровий пристрій для Android-смартфонів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 123 «Комп’ютерна інженерія» / М. І. Гуляс ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025. – 103 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4068
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гуляс КБР.pdf3.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.