груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/647
Title: Розробка бази знань маркетологів з використанням асоціативних правил
Other Titles: автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки»
Authors: Одиниця, О. О.
Keywords: автореферат
бакалаврська робота
комп'ютерні науки
Коваленко Ігор Іванович
маркетолог
база знань
кошик покупок
поширені покупки
асоціативні правила
обробка даних
алгоритм апріорі
Issue Date: 2019
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Дипломна робота на здобуття освітньої кваліфікації «Бакалавр комп’ютерних наук». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2019. Дипломна робота присвячена підвищенню ефективності роботи в сфері маркетології за рахунок розробленого додатку з використанням асоціативних правил. Практичне значення системи полягає у використанні її для врахування усіх факторів та оцінки великої кількості значень для раціонального аналізу маркетологами. Перша частина дипломної роботи присвячена аналізу маркетології як сфери діяльності, підібранню рішення для вдосконалення і досягнення ефективності роботи маркетологів. Задача другого розділу полягала в описанні проектування інформаційної системи з визначенням об’єктів предметної області та струкутри системи, проектуванні бази даних з описом структури та призначення таблиць, виконано розробку алгоритму роботи системи. В третьому розділі основною задачею було описаня розробленого програмнного забезпечення, що реалізує накопичення інформацій про транзакції та дає можливість її перегляду, а потім описано і створену систему. Результатом виконання даної дипломної роботи є створений програмний додаток для маркетологів з використанням асоціативних правил, написане мовою PHP+MySQL. Результати роботи системи можуть застосовуватись маркетологами для дослідження попиту на різні товари, сезонності цього попиту, та інших параметрів з метою максимізації прибутків торгівельних закладів та задоволення потреб споживачів.
Description: Одиниця О. О. Розробка бази знань маркетологів з використанням асоціативних правил : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» /О. О. Одиниця , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 14 с.
URI: http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/647
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук (ба)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат. Одиниця_403.pdf500.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.