Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/773
Title: | Організаційно-правові засади реалізації механізму прогнозування в органах державної влади |
Other Titles: | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування" |
Authors: | Кадацька В. О., К. О. |
Keywords: | автореферат магістерська робота публічне управління та адміністрування прогнозування організаційно-правові засади державний контроль |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | Магістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2019. В магістерській роботі узагальнено теоретичні підходи до прогнозування в системі державного управління систематизовано функції (виявлення альтернатив розвитку; формування прогнозів перспектив тощо), види (економічне, соціальне, юридичне та ін.), методи (інтуїтивні, формалізовані, тощо), принципи (цілеспрямованості, системності, верифікації та ін.) прогнозування та типи прогнозів (пошуковий, нормативний, вірогіднісний та ін.); Охарактеризовано особливості організації державного прогнозування в Україні. З’ясовано, що не всі органи державної влади мають у своїй структурі підрозділи з інформаційно-аналітичної та експертно-прогнозної діяльності. Недостатній рівень підтверджуваності оприлюднених прогнозів вказує на нагальну потребу у формуванні кола висококваліфікованих експертів. Визначено, що рівень експертної діяльності українських аналітичних установ, центрів та фондів є неналежним. Виявлено особливості механізмів організації державного прогнозування, які полягають у тому, що: – правовий механізм не відображає засади здійснення прогнозування в органах державної влади; – організаційному механізму властива відсутність ієрархічних зв’язків здійснення державного, регіонального та галузевого прогнозування; – ресурсний механізм характеризується недостатністю інвестицій у розвиток сфери державного прогнозування; дефіцитом висококваліфікованих спеціалістів з інформаційно-аналітичної та експертно-прогнозної діяльності та необхідністю модернізації інформаційного забезпечення; – мотиваційний механізм відзначається відсутністю системи безперервного стимулювання фахівців до зростання професійного потенціалу; – механізму управління ризиками притаманна відсутність наукових підходів до його організації, використання його потенціалу в процесах функціонування правового, організаційного та ресурсного механізмів сприятиме передбаченню загроз і нейтралізації негативних наслідків інформаційно-аналітичної та експертно- прогнозної діяльності при формуванні прогнозів. Розроблено моделі циклічного процесу моніторингу, та модель комплексного механізму ефективності прогнозування які сприятимуть забезпеченню ефективності прогнозування суспільного розвитку в Україні. |
Description: | Кадацька В. О. Організаційно-правові засади реалізації механізму прогнозування в органах державної влади : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / В. О. Кадацька , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 12 с. |
URI: | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/773 |
Appears in Collections: | Інститут державного управління |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Автореферат_Кадацька.pdf | 361.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.