груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/814
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБукін, О. А.-
dc.date.accessioned2020-01-16T14:44:23Z-
dc.date.available2020-01-16T14:44:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/814-
dc.descriptionБукін О.А. Децентралізація освіти у сучасній Польщі: досвід для України :автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / О. А. Букін , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 18 с.en_US
dc.description.abstractМагістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2019. У магістерській роботі автором висвітлено понятійно-категоріальний апарат та теоретичні основи дослідження реформи освіти в PП і Україні; проаналізовано нормативно-правову базу дослідження; досліджено польську модель децентралізації освіти; охарактеризовано етапи здійснення децентралізації освіти у PП; розглянуто позитивні та негативні сторони процесу децентралізації освіти у сучасній PП; розкрито стан та перспективи реформування освіти в умовах децентралізації влади в Україні. Спираючись на аналіз процесу децентралізації освіти в сучасній РП в магістерській роботі викладено практичні рекомендації щодо застосування польського досвіду у сфері децентралізації освіти в Україні, зокрема з’ясовано у чому полягає вдосконалення фінансово-економічного механізму української освіти на прикладі PП. У процесі дослідження автор приходить до висновку, що в Україні процеси децентралізації знаходяться на початковому етапі, тому повноваження OMC різних рівнів у галузі освіти в повному обсязі ще не визначені. Децентралізація передбачає створення прозорої системи УО, забезпечення гарантованого рівня бюджетного фінансування освітніх послуг. Необхідно змінити підходи до фінансування освіти за рахунок зміни його центрів і посилення конкуренції на ринку освітніх послуг. Таким чином, успіхи децентралізації надання освітніх послуг поки фрагментовані. Консолідація цього процесу вимагає, зокрема, залучення все більшої кількості OTГ, посилення їх інституційної спроможності та підвищення системності в передачі фондів для фінансування середньої освіти на місцевий рівень. Ключові слова: , , , Республіка Польща, об’єднані територіальні громади, органи місцевого самоврядування, ґміна, повіт, опорна школаen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectпублічне управління та адмініструванняen_US
dc.subjectдецентралізаціяen_US
dc.subjectуправління освітоюen_US
dc.subjectУкраїнаen_US
dc.titleДецентралізація освіти у сучасній Польщі: досвід для Україниen_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Інститут державного управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
автореф. Букін.pdf456.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.