Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/89
Title: Формування товарної політики торгових підприємств та підвищення їх ефективності.
Other Titles: автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Authors: Апостолова, С. В.
Keywords: автореферат
магістерська робота
товарна політика
ефективність
товар
послуга
попит
товарний асортимент
SWOT - аналіз
програма лояльності
Issue Date: 2019
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Розроблено рекомендації щодо формування товарної політики торгових підприємств. Запропоновано комплекс заходів для підвищення її ефективності. Сформовано систему оцінки, яка допоможе проаналізувати,дати оцінку виявлення недоліків, та заходів на покращення стану.
Description: Апостолова С. В. Формування товарної політики торгових підприємств та підвищення їх ефективності: автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / С. В. Апостолова, ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 14 с.
URI: http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/89
Appears in Collections:Факультет економічних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Апостолова.pdf451.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.