груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/937
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПільгуй, А. О.-
dc.date.accessioned2020-02-24T09:31:52Z-
dc.date.available2020-02-24T09:31:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/937-
dc.descriptionПільгуй А. О. Досвід вивчення зовнішньої реклами у контексті соціології архітектури : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 054 «Соціологія» /А. О. Пільгуй , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 14 с.en_US
dc.description.abstractДана робота присвячена систематизації досвіду вивчення місця та ролі зовнішньої реклами у контексті соціології архітектури. Автором здійснено огляд літературних джерел щодо з’ясування сутності та характеристики різновидів зовнішньої реклами як однієї із складових комунікативного середовища сучасного міста, а також окреслено можливі напрями її вивчення як об’єкту соціологічного дослідження у межах структурно-функціонального, інтерпретативного та інтегративного підходів. Окреслено особливості становлення соціології архітектури як самостійної галузі соціологічного знання, що відокремилася у другій половині ХХ ст. від соціології міста та урбаністики. Здійснено соціально-історичний аналіз місця та роль зовнішньої реклами у міському просторі за часів епохи середньовіччя, стрімкої індустріалізації та сучасності. Акцентовано увагу на тому як змінювалася сама зовнішня реклама та її призначення, можливості у міському просторі паралельно зі стрімким розвитком процесу урбанізації, впровадження науково-технічних інновацій. В емпіричній частині робити представлено результати двох етапів дослідження (традиційного аналізу документів, експертного оцінювання) та розроблено рекомендації для органів влади щодо удосконалення механізмів контролю у сфері розміщенням зовнішньої реклами, покращення візуального сприйняття центральних вулиць і досягнення композиційної гармонії зовнішньої реклами із архітектурою міста.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectкафедра соціологіїen_US
dc.subjectКалашнікова Людмила Володимирівнаen_US
dc.subjectсоціологіяen_US
dc.subjectзовнішня рекламаen_US
dc.subjectміська архітектураen_US
dc.subjectсоціологія рекламиen_US
dc.subjectсоціологія містаen_US
dc.subjectісторія зовнішньої рекламиen_US
dc.subjectсоціологія архітектуриen_US
dc.titleДосвід вивчення зовнішньої реклами у контексті соціології архітектуриen_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 054 «Соціологія»en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Факультет політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8. Пільгуй Анастасія Олегівна Автореферат.pdf469.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.