груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/976
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДобош, А. А.-
dc.date.accessioned2020-02-27T09:35:08Z-
dc.date.available2020-02-27T09:35:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/976-
dc.descriptionДобош А. А. Роль мистецтва у романі Донни Тартт «THE GOLDFINCH» : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 035 «Філологія» / А. А. Добош , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 14 с.en_US
dc.description.abstractУ цій роботі роман Донни Тартт «Щиголь» досліджується інтертекстуально. Робота складається з трьох розділів. Основним завданням даної дослідницької роботи є пошук у книзі та фільмі змістовних інтертекстуальних елементів, посилань та визначення того, як ці елементи співвідносяться всередині тексту та самого фільму. Друге питання полягає в тому, як інші тексти можуть впливати на зміст основного тексту (в даному випадку роман Донни Тартт «Щиголь»). У першому розділі «Теоретичні аспекти інтертексту в літературі та кіномистецтві» були розглянуті загальні теоретичні поняття інтертекстуальності та загальні інтертекстуальні підходи в літературі та кіномистецтві. У другому розділі «Творчість Донни Тартт на тлі світової літератури» було проаналізовано життя та художні твори Донни Тартт та розглянуто рецензії критиків на роман «Щиголь». У третьому розділі «Інтертекстуальне прочитання роману Донни Тартт «Щиголь» та його однойменної екранізації» були проаналізовані інтертекстуальні елементи з роману «Щиголь» та його однойменного фільму. Загалом було три основні етапи роботи: 1) ми проаналізували зміст книги та сюжет самого фільму та запропонували ряд зображень та образів, які вважаються інтертекстуальними елементами чи зв’язками, визначили, які елементи у книзі і фільмі були однаковими, як вони розташовувались в обох і з якою метою; 2) ми розділили всі знайдені нами інтертекстуальні елементи відповідно до обраної нами класифікації та вказали, які з них були основними, центральними та визначили, яку роль відіграє мистецтво у цьому романі; 3) ми визначили кадри та кінематографічні образи, які можна проаналізувати інтертекстуально та розшифрувати як єдине зображення чи символ, що несе певну інформацію чи повідомлення.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectкафедра англійської філологіїen_US
dc.subjectСтаршова Оксана Олександрівнаen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectінтертекстуальністьen_US
dc.subjectпосиланняen_US
dc.subjectсюжетen_US
dc.subjectсимволen_US
dc.subjectкадрen_US
dc.subjectсистема значеньen_US
dc.subject«Щиголь»en_US
dc.subjectкартинаen_US
dc.titleРоль мистецтва у романі Донни Тартт «THE GOLDFINCH»en_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 035 «Філологія»en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Інститут філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Добош автореферат.pdf316.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.