груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4140
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПишенко, К. Д.-
dc.date.accessioned2025-08-14T08:01:24Z-
dc.date.available2025-08-14T08:01:24Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4140-
dc.descriptionПишенко К. Д. Роль емоційного інтелекту у формуванні рівня самооцінки у молоді : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» / К. Д. Пишенко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025 . – 114 с.uk_UA
dc.description.abstractДослідження присвячене вивченню ролі емоційного інтелекту у формуванні рівня самооцінки у молоді, що становить актуальну проблему сучасної психологічної науки. Емоційний інтелект визначається як інтегративна здатність особистості до усвідомлення, розуміння та управління власними емоціями й емоціями інших людей, що включає емоційну самосвідомість, саморегуляцію, мотивацію, емпатію та соціальні навички. Самооцінка розглядається як складний психологічний феномен, що представляє ставлення особистості до себе, своїх можливостей і якостей, формуючись через процеси самопізнання та рефлексії під впливом соціального оточення. Молодіжний вік характеризується як критичний період формування особистісної ідентичності, коли відбувається активний розвиток самосвідомості та становлення системи самооцінювання. Теоретичний аналіз засвідчує існування тісного взаємозв'язку між рівнем емоційного інтелекту та формуванням адекватної самооцінки. Високий рівень емоційної компетентності сприяє кращому розумінню власних емоційних реакцій, допомагаючи молодій людині об'єктивно оцінювати свої можливості та забезпечуючи ефективне управління стресовими ситуаціями. Методологічна основа ґрунтується на системному підході до вивчення особистості з використанням комплексу психодіагностичних методик: тестування емоційного інтелекту за методикою Н. Холла, діагностику самооцінки за методикою Дембо-Рубінштейна та дослідження соціально-психологічних характеристик. Експериментальна частина передбачає емпіричне дослідження на вибірці молодих людей віком 18-25 років для виявлення специфічних особливостей взаємозв'язку між компонентами емоційного інтелекту та рівнем самооцінки. Практична значущість полягає в розробці науково обґрунтованих рекомендацій щодо розвитку емоційного інтелекту як засобу формування адекватної самооцінки у молоді. Результати можуть використовуватися в психологічному консультуванні, розробці корекційно-розвивальних програм та підготовці фахівців соціономічних професій. Новизна дослідження полягає в комплексному аналізі механізмів впливу емоційного інтелекту на самооцінку з урахуванням сучасних соціокультурних умов розвитку українського суспільства, що вносить вклад у розвиток теоретичних уявлень про роль емоційної компетентності в особистісному становленні молоді.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра психологіїuk_UA
dc.subjectКараджи О. С.uk_UA
dc.subjectПсихологіяuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectмолодьuk_UA
dc.subjectособистісний розвитокuk_UA
dc.subjectемоційна компетентністьuk_UA
dc.subjectсамосвідомістьuk_UA
dc.subjectпсихологічна діагностикаuk_UA
dc.subjectсоціальна адаптаціяuk_UA
dc.subjectемоційна саморегуляціяuk_UA
dc.subjectпсихологічне консультуванняuk_UA
dc.titleРоль емоційного інтелекту у формуванні рівня самооцінки у молодіuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пишенко_кваліфікац робота.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.