груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2220
Title: Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності
Other Titles: магістерськa дисертацїя на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальності 073 «Менеджмент»
Authors: Баркова, Ю. Ю.
Keywords: Кафедра менеджменту
магістерська робота
Бабич М. М.
імідж підприємства
конкурентоздатність
конкурентні переваги
маркетинг
Issue Date: 2022
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена теоретико-методичним основам та практичним питанням формування іміджу торговельного підприємства. Удосконалено трактування поняття «імідж підприємства» та узагальнено його складові. Систематизовано різні підходи до формування позитивного іміджу в системі управління конкурентоспроможністю підприємств. Виявлено вплив іміджу на конкурентоздатність підприємства. За проведеним SWOT-аналізом були визначені сильні та слабкі сторони, загрози та можливості діяльності підприємства в сучасних умовах господарювання, а також, за допомогою порівняльного аналізу було досліджено фінансовий стан досліджуваного підприємства. Доведено, що позитивний імідж підприємства є важливим чинником впливу на споживача при виборі продукції, що впливає на конкурентоспроможність. Розроблено основні заходи щодо формування позитивного іміджу на підприємстві.
Description: Баркова Ю. Ю. Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності : дипломна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 073 «Менеджмент» / Ю. Ю. Баркова ; ЧНУ ім. Петра Могили. ‒ Миколаїв, 2022. - 75 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2220
Appears in Collections:Факультет економічних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МР_Баркова_Ю.Ю._616М.pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.